Door de groei van team ZonEx in het afgelopen jaar, hebben wij op dit moment diverse vacatures. Wil jij deel uitmaken van ons gezellige team? Solliciteer dan op deze leuke en afwisselende functie.
Ons kantoor is gevestigd aan de Zomerweg 155 te Enschede is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Er is een treinstation op het industrieterrein, de fietsroute is voor de deur langs. Woon je iets verder weg en kom je liever met de auto, dan kun je parkeren naast ons bedrijfspand.
Wat ga je doen?
Als administratief medewerker bij ZonEx ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve en boekhoudkundige taken. Je zorgt ervoor dat alle financiële gegevens correct worden verwerkt. Daarnaast controleer en verwerk je inkoop- en verkoopfacturen en banktransacties voor een juiste orderverwerking. Dankzij jouw gestructureerde en nauwkeurige werkwijze draag je bij aan een efficiënte en goed georganiseerde administratie binnen ZonEx.
Om je werkdag afwisselend te maken, kunnen we je taken uitbreiden. Afhankelijk van jouw talenten kun je bijvoorbeeld ondersteuning bieden aan de salesafdeling of bijdragen aan personeelszaken.
Wat bieden wij
- Goed werkklimaat en fijne collega’s waar je op kan vertrouwen
- Persoonlijke, maar ook werk gerelateerde opleidingen
- Fulltime & vast werk in een gezond bedrijf
- Werktijden van 8.00 tot 17.00 uur
- Bedrijfsfruit & moderne werkomgeving
- Salaris conform CAO metaal met pensioen
Wat zoeken wij?
- Je bent zorgvuldig en nauwkeurig en hebt oog voor detail
- Kennis van boekhoudkundige processen
- Ervaring met boekhoudprogramma’s en office
- Ervaring met Snelstart, ISP is een pré
- afgeronde MBO/MBO+ opleiding